Passa al contingut principal

Gaudim de la natura

Sortir a la natura i gaudir del bosc amb tots els sentits, parar-se a seguir un petit insecte durant una estona, escoltar el cant dels ocells, veure com la primavera comença a sortir deixant veure les primeres flors plenes de colors o fer torres amb pedres. Activitats de les quals, amb el bon temps, gaudirem i gaudim al màxim! 

Recull d'imatges sortida al bosc de Petits 2 i 3

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

+ Racons de llengua a Petits 2

Continuem amb més racons de llengua on gaudim treballant de diferents maneres conceptes com: crear paraules, l'ordre de les lletres per escriure una petita història, confeccionar el nostre nom i els dels companys i companyes amb pedres, llegir una llista amb diferents objectes que hem de cercar per l'aula o l'escola, trobar paraules en els contes de la biblioteca d'aula que comencen per una lletra específica, i moltes més activitats! Mireu per descobrir més!

PEL MAIG FEM NOUS RACONS D'APRENENTATGE

 Com sempre un cop ja hem fet durant uns dies els nous racons us fem una petita mostra perquè podeu veure el que estem treballant a la nostra classe. clica per veure més!!!!!!!

Pasta de sal

 Com ens agrada poder organitzar-nos en grup i crear les nostres pròpies masses. Un moment màgic que ens desperta tots els nostres sentits. Què estarem fent? shhh... és tot un secret que descobrireu aviat!  Fotos