Passa al contingut principal

UN MATÍ AMB LA MARE DEL MÀXIM

La Laura, la mare del Màxim de Petits 4, va arribar molt ben acompanyada, ens va mostrar a dues conilles i a les seves cries. Vam poder tocar amb molta cura el pèl i vam compartir els dubtes, inquietuds i curiositats que teníem.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Activitats en família!

Aquest mes els infants de Petits 3 hem tingut la visita de diverses famílies del grup amb les que hem pogut gaudir moltíssim.  La Mª Àngels i el Pol ens han explicat i ensenyat com podem ajudar als nadons quan són petits. Ens ho hem passat d'allò més bé jugant a jocs de taula amb la Judit. El Roger i l'Esther ens han explicat un conte molt divertit i ens han ensenyat a fer polseres amb les nostres mans i, la Rosa Maria ens ha explicat un conte i hem creat uns titelles per portar a casa dels personatges que més ens han agradat. RECULL D'IMATGES  

COMUNITAT DE PETITS. GAUDIM DE L'AIGUA I LA SORRA AL PATI!!!

 Aprofitant que les primeres pluges primaverals ens han omplert el pati de bassals, ens calcem les botes d'aigua i sortim a gaudir plenament de l'aigua i la sorra. MIREU AQUI

RACONS DE PRIMAVERA I SANT JORDI

 Aquestes últimes setmanes hem estat fent racons que tenen a veure amb la primavera i amb el Sant Jordi. Esperem que us agradin!!! clica per veure més!!!